Carla Oates osnivačica australskog wellness brenda „The Beauty Chef“ posvetila je 17 godina pokušavajući dokazati ovu teoriju. Kao mlada djevojka imala je mnoge kožne bolesti i alergije, te je zbog toga počela praviti svoje vlastite proizvode koristeći prirodne sastojke, i shvatila da zapravo zdravlje kože zavisi od toga čime je hranimo. U nastavku je pet vrsta hrane koje Carla preporučuje za zdravu i njegovanu kožu

Priredila: Luna Petrinić

Hrana bogata omegom 3

Dobar primjer hrane koja sadrži omegu 3 su losos, sardine, chia sjemenke i laneno sjeme koje će nahraniti i učiniti vašu kožu mekšom. Ove namirnice su u isto vrijeme antiinflamatorne. Inflamacija uzrokuje različite probleme s kožom uključujući suhoću i gubitak prirodne boje tena.

Fermentirana hrana

Lakto fermentirana hrana bogata je prirodnim sastojcima koji će nahraniti vašu kožu iznutra. Ova vrsta hrane također je odlična za bolju probavu zbog probiotika koje sadrži. Carla predlaže što češću upotrebu kiselih krastavaca i kefira.

Tamnozeleno lisnato povrće

Tamnozeleno lisnato povrće uključuje kelj, brokule, blitvu, špinat i kupus. Ovo povrće je nisko kalorično, nutritivno vrijedno, s obiljem biljnih vlakana. Korištenjem ovih namirnica vaše tijelo će se detoksicirati, a koža će biti čista, mekana i sjaj.

Hrana bogata beta karpotenom i vitaminom A

Ova vrsta hrane, koja uključuje mrkvu, slatki krompir i narandžasto voće (dinja, kruška, mango i sl.) će pomladiti vašu kožu i pospješiti promet ćelija. Također, ne smijemo zaboraviti avokado koji povećava karotenoide i sadrži nevjerovatno pomlađujuće i hidratantne masti koje pomažu da karotenoidi postanu dostupniji tijelu za korištenje.

Bobičasto voće i nar

Ove dvije namirnice su anti-inflamatorni antioksidanti koji sadrže nutrijente koji pospješuju proizvodnju kolagena i štite vašu kožu od UV zračenja. Također, poznato je da je nar najljekovitije voće na svijetu.