“Oduvijek sam naginjala ka klasici i ženstvenosti, jer ni u modi kao ni u životu, ne volim eksperimentisanje. Haljine su svakako moj zaštitni znak, kako u dnevnim, tako i u večernjim prilikama. S obzirom na to da moj radni dan traje jako dugo, haljine kombinujem s ravnom obućom, za dnevni look upotpunjujem ih s baletankama uz obavezne sunčane naočale dok za večernji outft biram duge haljine s visokom štiklom” – ističe prekrasna Banjalučanka koja se predano i s mnogo ljubavi bavi porodičnim biznisom. Deana je supruga i majka pa te dvije uloge ističe kao omiljene, ali je u modnom svijetu najčešće spominjano ime, jer ne postoji dama koja nije čula za njeno “carstvo” haljina

Razgovarala: Andrea Tomašević Kolenda

Ako ste nekada posjetili Banja Luku i pri tom ste zaljubljenica u modu, onda je nemoguće da niste prošli kroz Jevrejsku ulicu i zastali pored savršenog izloga “Jelena shop”. Postalo je potpuno nezamislivo planirati outfit za svečanu priliku, a ne isprobati od stotinu modela najbajkovitijih kreacija. Iza ovog pravog modnog carstva stoji uspješna Deana Šušnjara sa svojom porodicom koja vrijedno I pomno bira samo najbolje za svoje klijente. Rođena Banjalučanka, iako je svoje obrazovanje gradila na Fakultetu za diplomatiju i međunarodne odnose, njena ljubav odvela je u drugom pravcu baš kao I njenu majku Biljanu prije 23 godine.

Banja Luka je već 23 godine bogata za jedinstven shop uz pomoć kojeg sve dame mogu izgledati poput lica s naslovnih strana. Kako je krenula Vaša modna priča? Odakle ideja za otvaranjem Jelena shopa i ko sve stoji iza tog biznisa?

 

– Prve korake u modnom biznisu, napravila je moja majka Biljana, inače diplomirana pravnica, međutim kako ni po zaposlenju u državnu instituciju nije iz glave izbacila ideju da se bavi modom, otvara prvu trgovinu ženske garderobe u Banjoj Luci, a akcenat je oduvijek bio na ženskoj haljini. Napustila je tadašnji posao i ozbiljno svoj profesionalni put trasirala u modu. S obzirom na to da sam odrastala uz oca advokata i majku koja je sebe pronašla i uspješno ostvarila u modnom biznisu, ne znam kad je tačno prevagnula želja za ovim drugim. Po završetku fakulteta, moj prvi posao u firmi je bio na mjestu prodaje, zatim nabavke dok danas radim apsolutno sve što je vezano za naš posao i vođenje firme. Iza nas takođe stoji i tim od 17 kreativnih mladih ljudi, koji svojim trudom I predanosti poslu čine da budemo vodeći u ovom što radimo.

Budući da poslujete od 1994. godine, kakav je položaj Vaše frme na tržištu danas u odnosu na početak poslovanja?

– Nakon 23 godine, stekli smo reputaciju kao mjesto s velikim izborom svečanih i dnevnih haljina. To govori dovoljno o tome da imamo vjerne kupce kako na području cijele Bosne i Hercegovine, tako i one iz inostranstva. Naša firma se iz godine u godinu sve više razvija, a to možemo između ostalog i da zahvalimo, dolasku društvenih mreža, jer tako dolazimo i do najudaljenijih kupaca, što prije nije bilo moguće.

Kako u današnje vrijeme konstantno jačati poziciju na tržištu, kada je dovoljno zahtjevno i samo je održavati?
– Živimo u Bosni i Hercegovini gdje je materijalna situacija, nažalost, izuzetno teška. Vodimo se politikom poslovanja da naše kupce ne smatramo samo kupcima, već ravnopravnim poslovnim partnerima, pažljivo osluškujući njihove želje kao i mogućnosti kako bismo uvijek imali odgovor na sve njihove potrebe. Nas je takođe održala i velika ljubav prema ovom poslu, jer smo se specijalizovali za ovo što radimo.

Vaš osnovni fokus je na raskošnim svečanim haljinama, onima za svaki dan i na vjenčanicama. Kolika je potreba danas uopće za komadima koji se mogu naći u shopu?

– Svakako da postoji potražnja za svečanim haljinama, za svadbe, kulturne manifestacije ili druge događaje, kao i dnevne varijante za posao. Dama koja drži do sebe, želi da lijepo izgleda i samim tim da bude lijepo obučena u svakoj prilici.

Imate li u planu širenje poslovanja na regiju?

– Naši poslovni planovi su definisani za ovu godinu, te se nadamo njihovom ostvarenju. Za sada smo prisutni na tri lokacije u Banjoj Luci i konkretno smo orijentisani na bh. tržište. Ženska populacija nam i dalje dolazi iz cijelog regiona, ali ako osjetimo potrebu za drugim gradovima, sigurno ćemo razmisliti o novom prodajnom mjestu.

Šta je to što vas izdvaja iz konkurencije?

– Ono što nas izdvaja od konkurencije, sa sigurnošću mogu da kažem da je to naša široka ponuda. Na tri lokacije možete da nađete preko 6.000 različitih haljina, kako svečanih, tako I onih za svaki dan.
Šta žene najviše traže?

– Veoma je težak odgovor na ovo pitanje, s obzirom na to da su ukusi različiti od osobe do osobe, te se svako od nas oblači u skladu sa svojim karakterom. Trudimo se da naš stručni tim uspješno pronađe rješenja za svakog kupca, kako bi kupac iz naših poslovnica izašao zadovoljan odabranom haljinom.

Na kakvom principu radite: vi direktno namećete trendove ili slijedite svjetske pa to i nudite svojim kupcima?

– Pažljiva selekcija prilikom odabira modela koji se nalazi u našim poslovnicama, svakako olakšava našim damama da pronađu svoju idealnu haljinu. Trudimo se da u ponudi imamo široku lepezu modela, uključujući i one koje su viđene na svjetski poznatim zvijezdama.

Pored posla kojim uspješno rukovodite supruga ste i majka dječaka. Kako usklađujete poslovne i private obaveze. Opišite nam jedan svoj radni dan?

– Supruga sam i majka dvogodišnjeg dječaka i to su moje dvije omiljene životne uloge. Suprug i ja jako puno radimo, te se trudimo uzajamno podržavati. Moj radni dan počinje u 6.45h, poslije jutarnje kafe, u 7.30h sam već na času pilatesa koji mi pomaže da ostanem u balansu. Od 9h sam u radnjama. Naredna dva sata pripremam sadržaj za društvene mreže koji će biti objavljeni taj dan. Slijedi kontakt s kupcima, gdje preuzimam narudžbe ako traženi model nije dostupan, zatim telefonski razgovori s dobavljačima. U 17h sam u kući, tada posao stavljam po strani i bavim se samo porodicom. Po prirodi sam veoma organizovana, te se uveče pripremam za svoj naredni radni dan.

Koliko privatno pažnje posvećujete modi? Imate li vremena, pored majčinstva, brinuti o tome?

– Moda je način života, a ujedno to je moj posao. Od malih nogu sam razvijala osjećaj za lijepo i veliki sam esteta. Lično mi je jako bitno kako izgledam, jer to utiče na moje raspoloženje.

Na šta se svode Vaše dnevne, a na šta večernje odjevne kombinacije?

– Oduvijek sam naginjala klasici i ženstvenosti, jer ni u modi kao ni u životu, ne volim eksperimentisanje. Haljine su svakako moj zaštitni znak, kako u dnevnim, tako i u večernjim prilikama. S obzirom na to da moj radni dan traje jako dugo, haljine kombinujem s ravnom obućom, za dnevni look upotpunjujem ih s baletankama uz obavezne sunčane naočale dok za večernji look biram duge haljine s visokom štiklom.

U čemu se osjećate najudobnije i šta je to što je najviše zastupljeno u Vašem ormaru?

– Pored haljina i obuće, najviše su zastupljeni blejzeri, čija sam velika pobornica u kombinaciji s dobrim jeansom, bijelom košuljom i kvalitetnim asesoarom. Često me možete vidjeti i u tim kombinacijama.

Kakve modele haljina Vi lično preferirate i najviše volite? Šta volite otkriti, a šta sakriti?

– Najviše volim duge svečane haljine koje prate liniju tijela i u takvim krojevima se najbolje osjećam, te ih rado biram za sve važne svečane prilike. Rijetko nosim kratke haljine I imam ih najmanje u svom ormaru.

Kad je riječ o stilu možete li nam izdvojiti neku od najstilizovanijih Banjalučanki?

– Banjalučanke mnogo vode računa o svom izgledu, što je meni izrazito drago. Modno su osviještene i znaju šta im pristaje, a šta ne. Svakako bih izdvojila svoju blisku prijateljicu, Ivanu Karalić, majku troje djece koja, pored direktorske pozicije firme na čijem je čelu, svojim kombinacijama inspiriše mnoge Banjalučanke. S njom se prilikom svake kupovine rado savjetujem.