Parfem Chanel N°5 kralj je među mirisima, a ime Coco Chanel postalo je sinonim za luksuz i kvalitet. Dok je većina upoznata s njegovim cvjetnim mirisom, donosimo vam nekoliko manje poznatih zanimljivosti o ovom kultnom parfemu

Parfem Chanel N°5 kralj je među mirisima, a ime Coco Chanel postalo je sinonim za luksuz i kvalitet. Dok je većina upoznata s njegovim cvjetnim mirisom, donosimo vam nekoliko manje poznatih zanimljivosti o ovom kultnom parfemu…

Inspirirala ga je žena

Parfem Chanel N°5 dobio je ime po samoj dizajnerici, slavnoj Gabrielle ‘Coco’ Chanel. Nakon što je došla na ideju kreirati parfem za svoj modni brend tokom susreta s prijateljima u Monte Carlu, Chanel je zamolila dizajnera parfema Ernesta Beauxa da napravi “parfem koji miriše kao žena”.

Htjela je miris koji će odgovarati njenom stilu i osobnosti. Trebao je odražavati senzualnost i složenost moderne žene, odnosno namjera je bila stvoriti složen miris u kojem se ne da izdvojiti niti jedan sastojak. Rezultat je bio zavodnički cvjetni miris koji nije sličan niti jednom drugom parfemu na tržištu.

Broj 5 ima određeno značenje

Francuska modna kreatorica Coco Chanel odabrala je peti po redu parfem koji joj je je Ernest Beaux prezentirao. Broj 5 bio je njen sretan broj, stoga nije slučajnost da je Chanel svijetu predstavila svoj novi miris koji je lansiran u prodaju u petom mjesecu 1921. godine. Ostalo je historija.

Bogatstvo rijetkih sastojaka

Choco Chanel imala je specifičan ukus, a to najbolje dokazuje njen parfem za koji je potrebno mnogo vrsta cvijeća. Za proizvodnju ovog mirisa potrebna je čak jedna tona cvijeća, a među njima prevladava ylang-ylang s Madagaskara i Mayotte, majska ruža koja cvijeta svega tri sedmice godišnje i jasmin iz Grassa.

No, niti jedna nota ne prevladava i to je jedan od razloga zašto svaka žena koja koristi N°5 drugačije govori o mirisu.

Američki vojnici nosili ga suprugama

Kada je prilikom jednog intervjua Marilyn Monroe rekla da u krevetu nosi samo nekoliko kapljica Chanel N°5. to je bio dovoljan razlog da se milijuni žena odluče za taj parfem. Zanimljivo je također kako je uslijed Drugoga svjetskog rata 1945. godine Chanel u Parizu zatvorio sve trgovine osim one u kojoj su se prodavali parfemi.

Kako se Drugi svjetski rat bližio kraju, američki vojnici ušli su u Pariz i krenuli u potragu za originalnim poklonom kojim će razveseliti svoje voljene koje su ih čekale kod kuće.

Nadmašio standarde oglašavanja načina parfema

Richard Avedon 1969. godine snimio je prvu reklamu za Chanel 5 u New Yorku. Unatoč tome što je trajala svega par sekundi, bila je jedna od najskupljih reklama  u tom razdoblju.

“Coco Chanel htjela je miris koji će odgovarati njenom stilu i osobnosti. Trebao je odražavati senzualnost i složenosti moderne žene.”

(Zadovljna.hr)