Osobe koje imaju problema s  pritiskom prije svega moraju promijeniti prehrambene navike. Doktori kažu kako je za uspješno snižavanje visokog krvnog pritiska najvažnije smanjiti unos soli i masnoća

Krvni pritisak možete regulirati uz pomoć lijekova, ali i konzumacijom zdravih namirnica. Dva prirodna moćnika posebno su korisna za osobe s visokim krvnim pritiskom zato što ga ekspresno snižavaju.

Cimet
Nekoliko je studija potvrdilo kako sistolički i dijastolički tlak kod odraslih osoba smanjuje svima poznati mirisan začin.
Ubacite li pola kašičice u svoju dnevnu prehranu, lakše ćete kontrolirati visoki krvni pritisak. Za instant-efekt cuclajte pola kašičice cimeta u prahu, a nakon toga popijte čašu vode.

Luk
Namirnica koju mnogi proglašavaju najzdravijom na svijetu ekspresno smanjuje visoki krvni pritisak. Luk opušta krvne žile te ih proširuje, zbog čega krv lakše cirkulira pa se pritisak smanjuje.
Za brzo snižavanje pritiska zgnječite tri češnja luka te ga pojedite samog ili s malo kruha. Važno je znati kako je luk  najbolje gnječiti prije konzumacije jer tako potičemo enzimsku reakciju u kojoj nastaje alicin, moćan spoj kojim se ova biljka brani od napada bakterija i gljivica.

(Zadovoljna. hr)