Stručnjaci ne savjetuju konzumaciju hrane barem tri sata prije spavanja. Ako ipak ne možete izdržati bez da gricnete nešto prije počinka, okrenite se ovim namirnicama

  1. Mrkve 

    Mrkve su brza i jednostavna hrana koja može zamijeniti želju za krompirovim čipsom. Hrskave su, ukusne i mogu se jesti prstima. Porcija mrkvi osigurava dnevnu dozu vitamina A, a novija istraživanja su pokazala i da smanjuju rizik od dobivanja bolesti krvožilnog sistema.

  2. Humus 
    Jede vam se nešto slano? Namaz od slanutka humus odličan je izbor jer jamči dužu sitost organizma. Pun je bjelančevina i vlakana koji snižavaju krvni tlak, te blagonaklono djeluje na krvožilni sustav. Najzdravije je ako ga sljubite s čvrstim povrćem poput mrkvi, stapki svježeg celera ili krastavaca.
  3. Smrznute borovnice
    Jede vam se nešto slatko? Isprobajte smrznute borovnice koje nude slično zadovoljstvokao šaka slatkiša. Borovnice imaju nisku kalorijsku vrijednost, a istovremeno su bogate vitaminima A, C i K, kao i prehrambenim vlaknima.
  4. Bademi
    Bademi su grickalice koje imaju mnogo antioksidanata koji snižavaju razine lošeg kolesterola i krvni pritisak. Uz to sadrže vitamin E koji sprečavaju začepljenje arterija. Idealni su izbor kada želite “zavarati” želudac prije spavanja, bez da ga opteretite teškom hranom.

    5. Kriška pureće šunke sa sirom 
    Ne možete zaspati jer sanjate o slasnom sendviču sa šunkom i sirom? Priuštite si malo mesnog zadovoljstvabez dodatka kruha. Krišku sira zamotajte u puretinu i lagano zagrijteu mikrovalnoj pećnici, te tako napravite kreativni grilani sendvič bez viška ugljikohidrata.

 (Zadovoljna. hr)