Uvijek nas je zanimalo kako jedna dama, koja cijeli radni dan provede u okruženju beauty preparata, doživljava svijet ljepote. Upravo zato smo ovu rubriku posvetili šarmantnoj Dženeti, brend menadžerici za Estee Lauder, Clinique, Michael Kors, Glam Glow, Elizabeth Arden i Tom Ford

Razgovarala: Andrea Tomašević Kolenda

Dama koja je svoje fakultetsko obrazovanje posvetila ekonomiji i menadžmentu već osam godina je u timu Orbica koji važi za jednu od najuspješnijih kompanija na našim prostorima.

Ponosna na svoj i uspjeh svog tima, Dženeta vješto vodi najprestižnije brendove u svijetu ljepote, a ono što ističe kao novitet jeste brend Tom Ford koji uskoro dolazi i na naše tržište.

Za  autorizaciju Tom Forda trebali smo ispuniti određene uvjete od strane principala i od sljedećeg mjeseca konačno startamo s distribucijom. Jako sam sretna što je moja kompanija, između ostalih, dobila  još jedan svjetski cijenjen brend – ističe lijepa Dženeta.

 

 Kada ste razmišljali o životnom pozivu, da li ste se mogli zamisliti na poziciji na kojoj se sada?

– Mislim da bi se svaka žena mogla zamisliti na ovoj poziciji i da još od malih nogu svaka od nas želi biti ovo što sam ja danas. Kao klinka sam uživala posmatrajući mamu dok se šminka, a i sama sam, ispočetka krišom, isprobavala sve što mi je „došlo pod ruku“. Uvijek je bilo mnogo nedoumica, baš kao i danas. Da li je ovo pravi kozmetički preparat, da li odgovara mojoj koži, da li mi neka boja ruža više odgovara od druge…

Sretna sam što sam svojim trudom, radom i interesiranjem pronašla sve odgovore i što, zahvaljujući svom pozivu, imam priliku obradovati hiljade dama koje znaju i žele svojoj koži priuštiti samo najbolje.

 Šta je konkretno u opisu posla brend menadžera?

– Brend menadžer unutar kompanije je zadužen za sve aspekte poslovanja vezane za određeni brend i/ili proizvod. Bavimo se kreiranjem planova i marketing strategija u smislu planiranja i izvršavanja planova vezanih za brendiranje proizvoda ili usluga.

Snosimo odgovornost za budžet, odnosno, planiranje, formiranje i praćenje budžeta za aktivnosti brenda, a odgovorni smo i za dalji razvoj i jačanje strategije brenda.

Raspoređujemo budžet na medije na kojima će se realizirati marketinška kampanja. Pored toga, koordiniramo s marketinškim i medijskim kućama u smislu organiziranja  i kontrole medijskih kampanja. Postavljamo strategiju, planiramo, istražujemo tržište za neke nove brendove, analiziramo prodaju, razvijamo i unapređujemo odnose s kupcima.

Što se tiče znanja koja su presudna za kvalifikacije, brend menadžeri su uslijed stalnih promjena na tržištu naročito izloženi povećanom pritisku za uspješan razvoj, planiranje i prodaju novih, ali i širenje postojećih brendova.

 Koja je ljepša, a koja manje lijepa strana posla kojim se bavite?

– Ljepša strana mog poziva su sve divne dame koje su zadovoljne kvalitetom brendova koje radim. Zaista budem presretna kada u nekom društvu, osoba koju ne poznajem, kaže da koristi nešto od mojih brendova i da je prezadovoljna rezultatima. Ne mogu vam opisati radost i sreću tim saznanjem jer brendove koje radim doživljavam kao svoje lične. Budem ponosna kao malo dijete.

Lijepa strana je da smo kao brend menadžeri  prvi upoznati sa svim inovacijama na tržištu, novim proizvodima koje brend lansira. Imamo privilegiju isprobati prvi sve te proizvode i iznova se oduševiti ili razočarati.

Loša strana, ako uopće postoji i ako je možemo tako nazvati, jeste što nemam dovoljno vremena koje bih voljela posvetiti svojim najmilijima. Stalna putovanja, edukacije i prezentacije nekada se podudare s bitnim životnim datumima, a onda to baš i ne možete izbalansirati.  Međutim, kada se vratim kući i zagrlim svog sina, imam osjećaj da nigdje nisam ni bila već da je taj period odsutnosti ostao nekako zaleđen između naših zagrljaja.

Šta je najvrednije što se naučili kroz posao, a tiče se ljepote i beauty proizvoda?

– Dugo sam u beauty svijetu i upoznata sam sa svim „tajnama“ i trikovima ljepote naročito kada je make-up u pitanju, ali ono što nažalost moram reći, jeste da je još uvijek zanemareno čišćenje kože.

Sjećam se koliko su nam stručnjaci iz Clinique laboratorija pričali o „3 step sistemu“ i važnosti čiste kože. Do tada sam mislila da je dovoljno umiti se i nanijeti kremu i puder. Najbolja lekcija koju sam mogla naučiti je šta je pravilno čišćenje kože i koliko je ono važno za samu kožu. To obično uvijek otkrijemo tek u nekim srednjim godinama.

Na šta Vam se svodi dnevna, a na šta noćna njega?

–  Dugi niz godina jutarnji ritual počinjem s Clinique 3 step sistemom koji je nezamjenjiv u čišćenju kože i priprema je za sljedeći korak serum Estee Lauder Advanced Night Repair s revolucionarnom ChronoluxCB™ tehnologijom i kremu Revitalizing Supreme s  IntuiGen tehnologijom.

Kao noćna njega, opet je tu neizostavni Clinique 3 step koji uklanja sve nečistoće, omiljeni Advanced Night Repair i Re-Nutriv Ultimate Diamond Transformative Energy Face Creme s najluksuznijim i najdragocjenijim  sastojcima  iz prirode.

 Kojim preparatima dodjeljujete kozmetički Oskar?

– Definitivno Advanced Night Repair serumu. Kozmetička kuća Estée Lauder je bila prva kozmetička kuća koja je još 1982. godine uvela serum kao proizvod za oporavak kože.

Moram priznati da se nisam uopće iznenadila kada je osvanula vijest da je Estée Lauder Advanced Night Repair serum dobitnik nagrade Marie Claire Prix D΄excellance de la Beaute, inače prestižne nagrade koja se dodjeljuje najboljim kozmetičkim proizvodima po glasovima beauty editora svih međunarodnih izdanja renomiranog magazina Marie Claire. Da je riječ o kultnom beauty proizvodu dovoljno govori činjenica da se u svijetu svakih osam sekundi proda jedna bočica ovog seruma.

Ako išta opravdano nosi naziv ‘bestseller’, to je svakako ovaj serum!

 Da li lično više pažnje posvećujete preparativi ili dekorativi?

– Preparativi definitivno!  Kao što sam prethodno rekla, čišćenje kože je temelj za sve. Ako koža nije čista, krema ne može djelovati u dubinskim slojevima kože i donijeti nam rezultate koje očekujemo. Ako nema rezultata, hidratantna, zdrava, sjajna koža…kako će make-up izgledati na takvoj koži?

Njega je najbitnija, a na takvoj koži čak i minimalan make-up izgleda odlično.

 Koliko ste čest gost u kozmetičkim salonima i šta od tretmana najviše preferirate?

– Zahvaljujući proizvodima koje koristim, nisam čest gost. Jednom godišnje idem na dubinsko čišćenje kože i moja kozmetičarka se svaki put oduševi koliko malo posla ima.

 Šta svaka njegovana žena mora znati da bi bila privlačna?

– Sve žene znaju kako je njegovan izgled jako bitan, ali privlačnost je u stavu, u razmišljanju da ste dobri tačno takvi kakvi jeste.

Sposobnost da u svemu vidimo dobro, da gledamo na svijet s prijateljskim očima, da ljubimo, volimo  i suosjećamo…to su kvalitete koje čine ženu neodoljivom, bez obzira na njen izgled.

Mislim da ne postoje neprivlačne žene. Ima samo žena koje ne brinu o sebi ili ne vjeruju da mogu biti atraktivne. Ljepota je stav i to nije tajna, kako zračite tako i privlačite.

„Godine su nevažne svakoj ženi, sjaj je srž ljepote a nedostatak sjaja umanjuje ljepotu neovisno koliko godina žena imala“ , napisala je Estée Lauder u svojoj biografiji.

ANTR

ČAROBNI CLINIQUE SISTEM

„3 step sistem“ od Clinique-a je prvi sveobuhvatni sistem za zdravu i čistu kožu. Sastoji se od sredstva za otapanje i skidanje make-upa, losiona koji odstranjuje sve nečistoće i odumrle ćelije na koži i hidratantne kreme koja pruža maksimalnu hidrataciju prije seruma i dnevne kreme.

Da bi serumi, kreme, puderi i sav ostali make-up izgledao besprijekorno moramo očistiti kožu. Ako koža nije čista onda nije ni spremna za kremu i puder ma koliko oni bili kvalitetni i skupi.

 

EGIDA

„Lijepa strana posla brend menadžera jeste da smo prvi upoznati sa svim inovacijama na tržištu, novim proizvodima koje brend lansira. Imamo privilegiju isprobati prvi sve te proizvode i iznova se oduševiti ili razočarati“