Zahvaljujući bogatom iskustvu koje je stekla kao brand managerica za „Sensai“ u kompaniji „Everet“, Aldijanine savjete za njegu kože lica uopće ne treba dovoditi u pitanje. Stoga, kao prvi korak dnevne njege svim damama preporučuje losion za lice što se u kozmetičkoj kući „Sensai“ poredi sa „okeanom vlage za kožu“, te na njegu i pripremu kože gleda kao na investiciju za budućnost

Razgovarala: Lejla Lojo-Karamehmedović; Foto: Edvin Kalić

Nikada joj nije žao izdvojiti veću količinu novca na preparate za njegu lica. To je investicija za koju ne treba žaliti i na kojoj će nam jednog dana u budućnosti naše lice biti zahvalno, kazala nam je Aldijana Zimić, brand managerica za Sensai u kompaniji „Everet“. Aldijana također ističe da će make-up na našem licu prikriti nedostatke, ali će isto tako doći do punog izražaja ukoliko nam je lice njegovano, a koža nahranjena i očišćena.

Šta podrazumijeva Vaš poslovni make-up?

  • Za poslovni make-up je najvažnije da je umjeren i dugotrajan. Proizvodi koje koristim ujutro su tekući puder, rumenilo, sjene za oči, maskara i ruž za usne, ponekad i tekući eyeliner.

Ko Vam je otkrio prve tajne šminkanja?

  • Prve tajne šminkanja su mi otkrili beauty savjetnici zaposleni u našoj firmi. Vrlo rado su podijelili svoje umijeće sa mnom, na čemu sam im veoma zahvalna.

Kojih pravila se baš uvijek pridržavate kada je make-up u pitanju?

  • Krenula bih od osnovnog pravila prije samog nanošenja make-upa, a to je njega lica. Koža mora biti njegovana i zdrava kako bismo iskoristili puni make-up potencijal. Njegovanje podrazumijeva pravilno čišćenje lica i nanošenje odgovarajućih proizvoda za njegu. Osnovno make-up pravilo jeste prilagodba situaciji i tipu kože. Za dnevnu varijantu je najbolje da šminka bude lagana i da odaje prirodan izgled. Kod večernje varijante sam malo smjelija.

A za koji kozmetički preparat nikada ne žalite dati novac?

  • To su definitivno proizvodi za čišćenje i njegu lica. Gledam na to kao investiciju u budućnost i zdravlje kože. Svaki trud se isplati i godinama postaje sve očitiji.

Šta nikada ne biste učinili zarad ljepote?

  • Ne postoji nešto što ne bih uradila, naravno u zavisnosti od potrebe i u granicama prihvatljivog. Ali nikada ne bih uradila nešto što bi moglo ugroziti zdravlje.

 Kojim preparatima biste dodijelili kozmetički oskar?

  • Mnogo je takvih proizvoda, ali bih jedan posebno izdvojila: Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate. Radi se o koncentratu za jačanje imuniteta kože. Jedan od najinovativnijih tretmana za njegu lica iza kojeg stoji 20 godina istraživanja. Ono što bih posebno istakla jeste da su rezultati veoma brzo vidljivi. Redovitom upotrebom koža je mekana i elastična, ten je ujednačen i blistav, a znakovi starenja su smanjeni. Ovaj proizvod je apsolutni must have.
  • Krenula bih od osnovnog pravila prije samog nanošenja make-upa, a to je njega lica. Koža mora biti njegovana i zdrava kako bismo iskoristili puni make-up potencijal

Koji anti-age preparat biste preporučili svakoj dami?

  • Već 12 godina radim kao brand manager za brand Sensai. U filozofiji ovog brenda duboko je usađena japanska tradicija njegovanja lica i perfekcionizam. Ritual koji u brandu Sensai nazivamo „Double Moisturising“ podrazumijeva, pored kreme za lice, upotrebu jednog proizvoda koji bih svakome preporučila, a to je losion za lice. Losion kao prvi korak dnevne njege, nanosi se na lice prije upotrebe emulzije ili kreme za lice. Zaslužan je za dubinsko vlaženje kože, mekoću lica te povećanje djelovanja svih proizvoda koji nakon njega slijede. Mi ga još zovemo „okeanom vlage za kožu“.

Mirisne note koje Vas inspiriraju su…?

  • Moja dva apsolutna favorita su Thierry Mugler Alien i Cartier La Panthere. Ljubav prema Alienu traje godinama, a La Panthere je novije otkriće i ljubav na prvu notu.

 Koristite li serume za lice? Koji su se pokazali najdjelotvornijim?

  • Serumi su veoma dobra priprema lica za kremu i pojačavaju njihovu učinkovitost, dakle, osim što sami intenzivno djeluju na kožu, pojačavaju i djelovanje kreme. Nažalost, često su zanemareni, pa se njega kože svede na upotrebu kreme, ne iskoristivši njen puni potencijal. Posebno bih istakla Clarins Double Serum. Ovaj anti-age serum sadrži 20 biljnih ekstrakata koji stimulišu svih pet vitalnih funkcija kože: hidrira kožu, hrani je, snabdjeva kiseonikom, štiti je i obnavlja. Odgovara svim starosnim grupama, od pojave prvih bora do zrele kože sa dubokim borama.

 Beauty tretmani na koje najčešće idete su…?

  • Osim klasičnih tretmana za hidrataciju lica, odlazim i na tzv. tretmane sa aroma terapijom. Istakla bih tretmane sa brandom Decleor. Anti-age tretmane još ne koristim, u potpunosti se oslanjam na svoju dnevnu i noćnu njegu proizvodima u kućnoj upotrebi. Za njegu tijela svima preporučujem brand Collistar koji svojim proizvodima omogućava istinski salonski tretman i rezultate ostvarive kod kuće.

 Crveni ruž, da ili ne ? U kojoj prilici?

  • Definitivno da! U svakoj prilici. Crveni ruž za usne je apsolutni must have. Posjedujem ih nekoliko i koristim u svim prilikama. Među favoritima jedan zauzima posebno mjesto, a to je Deborah Milano Absolute Lasting Liquid duo ruž. On je dugotrajan i ne razmazuje se.