U sarajevskom „Kamernom teatru 55“ sinoć je održana prva ovogodišnja manifestacija „Ladies In by Jana“, u organizaciji marketinške agencije Altermedia. Ovaj značajni projekt na jednom mjestu okupio je više od 120 poslovnih žena, te dama iz showbusinessa koje su uživale u zajedničkom druženju i ostvarivanju novih poslovnih kontakata.

Nakon zvaničnog dijela programa, gdje su neke od posjetiteljki osvojile poklone sponzora, dame su imale priliku pogledati predstavu „U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce“. Genijalna gluma nekih od najpriznatijih imena bh. glumišta poput Emira Hadžihafizbegovića i Admira Glamočaka, kao i potresna ratna priča, nijednu od dama nije ostavila ravnodušnom.

Ovom prilikom predstavljen je i projekt „certifikata bonitetne pouzdanosti“, čiji je cilj da  se kompanijama, koje su to svojim poslovnim rezultatima dokazale, omogući neovisna i mjerljiva ocjena tržišnog kredibiliteta, kako bi bile prepoznate kao poželjni poslovni partneri. Zahvaljujući dobijenim certifikatima, kompanija svojim klijentima, dobavljačima i bankama signalizira stabilnost i sigurnost.

Za ovaj značajni društveni događaj ne ostaju uskraćene ni dame iz Tuzle, Banjaluke, a uskoro će „Ladies in by Jana“ prvi put biti održan i u Mostaru.

Prijatelji projekta, koji iz mjeseca u mjesec podržavaju ovu jedinstvenu priču su: Jana, voda s porukom ljubavi, Sarajevski kiseljak, For the hunters, Astra i Borovo, dm drogerie markt, Johnson&Johnson, Dukat, Akova, hoteli Hills i Hollywood Sarajevo.

Velika zahvalnost pripada i medijskim prijateljima, Hayat TV, Pink TV, Ekskluziva, RSG, Faktor, In Store Magazin.